Haikon kartanon joulu 24.–26.12.2023

Joulu Haikon kartanossa ja idyllinen vanha Porvoo tarjoavat elämyksiä! Unohda joulukiireet ja rentoudu Haikon kylpylässä sekä nauti joulupöytien herkuista ja jouluohjelmasta kartanon tunnelmissa. Kaikissa huoneissa on kylpytakit, minibaari, taulutelevisio ja maksuton langaton internetyhteys. Kylpylän puolelta löytyy rentouttava allasalue, elämyssuihkut ja erilaisia saunoja. Kartanopuisto on 14 hehtaarin kokoinen yksityinen puistoalue, jossa on puoli kilometriä merenrantaa.

Matkaohjelma
Sunnuntai 24.12.
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 9.30. Ajetaan Haikon kartanoon, jossa nautitaan tervetulokahvit ja kuullaan joulurauhan julistus. Majoittuminen kahdeksi yöksi kylpylärakennuksen huoneisiin. Joulupukki vierailee kartanon salongissa. Jouluaaton buffetpäivällinen kartanon juhlapöydästä. Mahdollisuus käydä saunassa ja kylpylässä.

Maanantai 25.12.
Varhain aamulla kuljetus tunnelmallisen Porvoon vanhankaupungin joulukirkkoon. Paluu hotelliin ja aamiainen kartanon salissa. Puurolounas tarjoillaan Kartanon Kellari -ravintolasalissa ja pöytiintarjoiltu päivällinen kartanon salissa. Jouluista musiikkia ja ohjelmaa. Mahdollisuus käydä saunassa ja kylpylässä.

Tiistai 26.12.
Aamiainen hotellissa. Puoliltapäivin lähdetään paluumatkalle Turkuun, jonne saavutaan noin klo 14.00.

Matkan hinta

• jäsenet 660 €
  • ei-jäsenet 680 €
  • lisämaksu yhden hengen huoneesta 50 €

Hintaan sisältyy

• linja-autokuljetukset
  • majoitus kahden hengen kylpylähotellihuoneessa
  • 2 aamiaista, 2 päivällistä, puurolounas ja torttukahvit
  • jouluohjelma sekä kuljetus Porvoon kirkkoon
  • sauna- ja kylpyläosaston sekä kuntosalin käyttö
  • matkanjohtajan palvelut

Jouluohjelma tarkentuu lähempänä matkaa.

Vastuullinen matkanjärjestäjä Matkapojat Oy.