Haikon kartanon kevätkimara 21.5.2024

Kuvassa on Haikon kartano.

Kevätkimara valloittaa taas Haikon kartanon ja tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan ohjelman! Kahvittelun ja historiikin jälkeen kuullaan Kiminkisen terveysluento ja lounaan jälkeen nautitaan Mikael Konttisen upeasta konsertista. Päivän pääteeksi vieraillaan Albert Edelfeltin ateljeemuseossa.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 7.00. Ajetaan Haikon kartanoon.

Päivän ohjelma
Klo 9.30 kahvitarjoilu kylpylähotellin tiloissa.
Klo 10.00 rouva Emelie von Etter toivottaa vieraat tervetulleiksi ja kertoo Haikon historiasta.
Klo 10.45 Tapani Kiminkisen Elämän nälkä -luento. Kiminkinen on lääkäri, joka on tullut tunnetuksi muun muassa tietokirjailijana ja televisioesiintyjänä. Hän kertoo mukaansatempaavasti terveyteen ja hyvinvointiin liittyvistä asioista ja saa yleisönsä innostumaan tärkeistä jokapäiväisistä asioista.
Klo 12.00 lounas kartanon salissa.
Klo 14.00 Mikael Konttisen Kevään kauniita säveliä -konsertti. Konttinen on karismaattinen laulaja, joka on tullut tutuksi muun muassa Linnan juhlista ja useista televisio-ohjelmista. Konttinen johdattaa yleisönsä tuttuihin, keväisiin sävelmiin.
Klo 15.15–16.15 opastettu vierailu läheisessä Edelfeltin ateljeessa.

Paluu Turkuun noin klo 18.30.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen 160 €
  • ei-jäsen 180 €

Hintaan sisältyy

• bussikuljetukset
  • lounas ja kahvitarjoilu
  • päiväohjelma ja sisäänpääsymaksut
  • matkanjohtajan palvelut

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle

Kuva: Haikon kartano