Helsingin kaapelitehdas ja taidehalli lauantaina 8.10.2022

Salmisaaressa sijaitsevalle Kaapelitehtaalle on rakennettu kaikessa hiljaisuudessa uutta museokeskusta. Rakennuksessa vuosia toimineet Suomen valokuvataiteen museo, Teatterimuseo sekä Hotelli- ja ravintolamuseo avaavat ovensa uudistuneina keväällä 2022. Tämän lisäksi valokuvataiteen museo laajenee uuteen kellarikerrokseen. Muutoksen takana on rakenteilla oleva Tanssin talo, joka myös avaa ovensa alkuvuodesta 2022. Helsingin Taidehalli puolestaan tarjoaa nykytaidetta ja designia Helsingin kauneimmassa näyttelytilassa.

Matkaohjelma

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 9.00. Ajetaan Helsingin Kaapelitehtaalle, jossa tutustutaan oppaan johdolla uuteen museo- ja taidekeskukseen. Lounastarjoilu Hima & Sali -ravintolassa. Lounaan jälkeen käydään Helsingin Taidehallissa tutustumassa ajankohtaisiin näyttelyihin. Turkuun saavutaan noin klo 18.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 110 €