Heroes Golf Charity

Toista kertaa järjestettävällä Heroes Golf Charity -tapahtumalla kerätään varoja lapsisyöpäpotilasperheiden kerho Sykerölle. Kokoa yrityksesi työntekijöistä tai asiakkaista joukkue ja ilmoittautukaa mukaan tekemään hyvää pienten syöpäpotilaiden hyväksi!

Tapahtuma on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi!

Heroes Golf Charity -tapahtuma järjestetään Turun Kakskerrassa sijaitsevalla Harjattula Golf & Country Clubilla torstaina 24.8.2023. Tapahtumalla kerätyt varat lahjoitetaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen lapsisyöpäpotilasperheiden Sykerö-kerholle.

Gold Star -pääyhteistyökumppanuus 2000 €

• Organisaation logo pelipaitaan
  • Oma ständi tapahtumassa
  • Kilpailuoikeus yhdelle joukkueelle
  • Mahdollisuus antaa mainokset/organisaation tarjoukset jaettavaan tuotekassiin
  • Yhden väylän somistaminen organisaation mainosmateriaalilla
  • Organisaation erikoiskilpailu
  • Aamupala ja lounas
  • Tuotekassi ja pelipaita
  • Nimikkopalkinto

Kulta 1000 €

• Kilpailuoikeus yhdelle joukkueelle
  • Aamupala ja lounas
  • Tuotekassi ja pelipaita
  • Mahdollisuus antaa mainokset/organisaation tarjoukset jaettavaan tuotekassiin

Ilmoittautuminen & tiedustelut

• Toni Sjöroos 0400 977 785, toni.sjoroos@vertico.fi
  • Ville Viitanen 02 2657 601, ville.viitanen@lssy.fi

Kilpailupäivän aikataulu

• Ilmoittautuminen
    Ilmoittaudu tullessasi klubitalon aulassa. Ilmoittautuminen aukeaa klo 8.00. Saat mukaasi pelipaidan ja tuotekassin. Mahdollisuus mennä rangelle.
  • Aamupala
    Aamupala on katettuna pelaajille klo 8.00 alkaen heti ilmoittautumisen jälkeen. Kilpailuinfo on aamiaisen yhteydessä klo 9.30.
  • Yhteislähtö
    Yhteislähtö klo 10.00.
  • Lounas
    Lounas omaan tahtiin klubitalossa.
  • Palkintojen jako
    Palkintojenjakotilaisuus klubitalolla lounaan jälkeen noin klo 15.00. Sykerön kiitos kaikille osallistujille ja sponsoreille.

Hyvän asian puolesta

• Voit lahjoittaa tuotteita kilpailun palkintoja varten.
  • Voit antaa tuotteita tai tarjouksia jaettavaan tuotekassiin.
  • Voit tehdä erillisen rahalahjoituksen lapsisyöpäpotilaille MobilePayn lyhytnumerolla 10524. Kirjoita viitteeksi Heroes Golf. RA/2021/804.

Harjattula Golf & Country Club
Harjattulantien 84, Turku