Hyvä kysymys -verkkopalvelu

Hyvä kysymys -verkkopalvelu on maksuton, kaikille avoin verkkopalvelu, josta saat tukea ja tietoa mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Ryhmächat 7–12-vuotiaille lapsille, joiden vanhempi sairastaa syöpää

Ryhmächat on tarkoitettu 7–12-vuotiaille lapsille, joiden vanhempi sairastaa syöpää. Chatissa pääset keskustelemaan muiden saman kokeneiden lasten kanssa. Chatissa voi keskustella omalla nimellä tai nimimerkillä, ja mukaan voi tulla mistä päin tahansa Suomea. Voit olla mukana koko ajan tai sen aikaa kuin haluat. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ammattilainen on aina paikalla chatissa. Ryhmächat järjestetään kerran kuukaudessa. Lisätietoja: Pia Ilves / Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, 044 451 5655 ja pia.ilves@lssy.fi.

Ryhmächat 7–12-vuotiaille lapsille järjestetään keskiviikkona 24.11. klo 16.30–17.30.

Siirry ryhmächatiin

Ryhmächat 13–17-vuotiaille nuorille, joiden vanhempi sairastaa syöpää

Ryhmächat on tarkoitettu 13–17-vuotiaille nuorille, joiden vanhempi sairastaa syöpää. Chatissa pääset keskustelemaan muiden saman kokeneiden nuorten kanssa. Chatissa voi keskustella omalla nimellä tai nimimerkillä, ja mukaan voi tulla mistä päin tahansa Suomea. Voit olla mukana koko ajan tai sen aikaa kuin haluat. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ammattilainen on aina paikalla chatissa. Ryhmächat järjestetään kerran kuukaudessa.

Keskiviikkoa 24.11. järjestettävässä nuorten ryhmächatissa on mukana myös terveyden edistämisen asiantuntija, jolta voit kysyä nikotiinituotteisiin liittyvistä asioista. Lisätietoja: Pia Ilves / Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, 044 451 5655 ja pia.ilves@lssy.fi.

Ryhmächat 13–17-vuotiaille nuorille järjestetään keskiviikkona 24.11. klo 18.00–19.00.

Siirry ryhmächatiin

Lisätietoa verkkopalvelun käytöstä löydät osoitteesta www.hyvakysymys.fi. Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto ry yhdessä eri järjestöjen kanssa.