Hyvä kysymys -verkkopalvelu

Hyvä kysymys -verkkopalvelu on maksuton, kaikille avoin verkkopalvelu, josta saat tukea ja tietoa mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Hyvä Kysymys -verkkopalvelussa toimii syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen tarkoitettu chat-palvelu, jossa on mahdollista keskustella syöpään liittyvistä asioista Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sairaanhoitajan kanssa ajanvarauksella tai ilman ajanvarausta. Palvelussa on myös ryhmächatit 7–12-vuotiaille ja 13–17-vuotiaille lapsille, joiden vanhempi sairastaa syöpää.

Lisätietoa verkkopalvelun käytöstä löydät osoitteesta www.hyvakysymys.fi. Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto ry yhdessä eri järjestöjen kanssa.

Ajanvarauschat syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen

Ajanvarauschatissa voit varata ajan Lounais-Suomen syöpäyhdistyksen sairaanhoitajalle. Voit varata ajan myös silloin, mikäli et ole sairastunut, mutta koet huolta syöpään liittyvissä kysymyksissä. Ajanvarauschat palvelee torstaina 30.9. ja 28.10. klo 12–14. Varaa aika Hyvä kysymys-sivustolla, minne pääset klikkaamalla alla olevaa linkkiä.

Siirry ajanvarauschatiin

Päivystyschat syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen

Päivystyschatissa voit osallistua keskusteluun anonyymisti varaamatta aikaa. Sairaanhoitaja ottaa keskustelijat sisään saapumisjärjestyksessä. Keskustelu tapahtuu kahden kesken Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sairaanhoitajan kanssa. Voit tulla keskustelemaan päivystyschatiin myös silloin, mikäli et ole sairastunut, mutta sinulla on syöpään liittyviä kysymyksiä tai huolia. Päivystyschat palvelee torstaina 23.9. ja 21.10. klo 12–14.

Siirry päivystyschatiin

Book a chat with your cancer nurse

Are you wondering or maybe worried about the possibility of developing cancer or does cancer already affect you or your loved one’s? We welcome you to talk with one of our friendly nursing team of the Cancer Society of South West Finland. Here you can chat about your own situation with our friendly nursing staff who are here to help you in any way we can. Book a chat with your cancer nurse from link below.

Book a chat with your cancer nurse

Ryhmächat 7–12-vuotiaille lapsille, joiden vanhempi sairastaa syöpää

Ryhmächat on tarkoitettu 7–12-vuotiaille lapsille, joiden vanhempi sairastaa syöpää. Chatissa pääset keskustelemaan muiden saman kokeneiden lasten kanssa. Chatissa voi keskustella omalla nimellä tai nimimerkillä, ja mukaan voi tulla mistä päin tahansa Suomea. Voit olla mukana koko ajan tai sen aikaa kuin haluat. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ammattilainen on aina paikalla chatissa. Lisätietoja: Pia Ilves / Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, 044 451 5655 ja pia.ilves@lssy.fi.

Ryhmächat 7–12-vuotiaille lapsille järjestetään keskiviikkona 22.9., 20.10. ja 24.11. klo 16.30–17.30.

Siirry ryhmächatiin

Ryhmächat 13–17-vuotiaille nuorille, joiden vanhempi sairastaa syöpää

Ryhmächat on tarkoitettu 13–17-vuotiaille nuorille, joiden vanhempi sairastaa syöpää. Chatissa pääset keskustelemaan muiden saman kokeneiden nuorten kanssa. Chatissa voi keskustella omalla nimellä tai nimimerkillä, ja mukaan voi tulla mistä päin tahansa Suomea. Voit olla mukana koko ajan tai sen aikaa kuin haluat. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ammattilainen on aina paikalla chatissa. Lisätietoja: Pia Ilves / Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, 044 451 5655 ja pia.ilves@lssy.fi.

Ryhmächat 13–17-vuotiaille nuorille järjestetään keskiviikkona 22.9., 20.10. ja 24.11. klo 18.00–19.00.

Siirry ryhmächatiin

Keskiviikkona 24.11. pidettävässä nuorten ryhmächatissa on mukana myös terveyden edistämisen asiantuntija, jolta voit kysyä nikotiinituotteisiin liittyvistä asioista.