Iloinen leski -operetti Suomen kansallisoopperassa 31.12.2020

Hanna Glavari on rikas leski, jolle tarvittaisiin aviomies. Oiva ehdokas olisi kreivi Danilo, etenkin kun kaksikko rakastaa toisiaan. Mutta Danilo kieltäytyy kosimasta Hannaa tämän rikkauden tähden.

Äveriään lesken naimahuolia käsittelevä operetti ei syyttä ole maailman suosituin. Franz Lehárin kupliva teos Jussi Tapolan ohjaamana tarjoaa aitoa vanhan ajan glamouria, aateliston ilottelua, tarttuvia melodioita ja can-cania. Mitä muuta voisi toivoa täydelliseltä uudenvuodenaatolta! Päärooleissa Reetta Haavisto ja Olli Tuovinen.

Matkaohjelma

Lähtö klo 14.00 Turun linja-autoasemalta, tilausajolaituri 10:stä. Ajetaan Helsinkiin ja nautitaan juhlava illallinen kulttuuri- ja taiteilijaravintola Elitessä Töölössä. Ruokailun jälkeen siirrytään Kansallisoopperaan seuraamaan operettia, joka alkaa klo 19.00. Näytös kestää 2 tuntia ja 40 minuuttia sisältäen yhden väliajan. Esityskieli suomi. Esityksen jälkeen palataan Turkuun, jonne saavutaan noin klo 24.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 195 €
  • ei-jäsenet 215 €

Hintaan sisältyy:

• linja-autokuljetukset
  • kolmen ruokalajin illallinen (ei sis. ruokajuomia)
  • oopperalippu: 2. parvi
  • matkanjohtajan palvelut