Joulu Aulangolla 23.–26.12.2024

Kuvassa on Hämeenlinnassa sijaitseva Hämeen linna.

Kulttuurihistoriallisissa maisemissa Hämeenlinnan Aulangolla, Vanajaveden äärellä on elämys viettää tunnelmallista joulua. Luonnonrauhaa, herkuttelua, jouluista ohjelmaa ja hemmottelua kylpylässä. Monipuolisen sauna- ja allasosaston lisäksi kylpylässä on myös lämminvesilaguuni, kylmävesialtaat sekä ulkoallas.

Matkaohjelma

Maanantai 23.12.
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 11.30. Ajetaan Iittalan Lasimäkeen, jossa nautitaan lounas Bistro Alvarissa. Mahdollisuus tehdä joululahjaostoksia Iittala Villagessa. Jatketaan matkaa Hämeenlinnaan, jossa majoittuminen Scandic Hotel Aulankoon. Aikaa tutustua hotellin palveluihin sekä ympäristöön.

Tiistai 24.12.
Aamiaisen jälkeen lähdetään noin kaksi tuntia kestävälle kaupunkikierrokselle paikallisoppaan johdolla. Kierroksella nähdään muun muassa Hämeen linna, kauniit kirkot, Jean Sibeliuksen kotitalo ja Vanajanlinna. Palataan hotelliin ja kuullaan puoliltapäivin joulurauhan julistus Turusta. Tarjolla on joulupuuroa ja glögiä. Luvassa myös perinteistä jouluohjelmaa, joka tarkentuu myöhemmin. Joulubuffet ravintola Aulangossa.

Keskiviikko 25.12.
Kahvia, teetä ja pieni suolainen ennen joulukirkkoon lähtöä. Bussikuljetus Vanajan kirkkoon, jossa alkaa joulupäiväaamun messu klo 8.00. Messun jälkeen paluukuljetus hotelliin. Aamiaista saa nauttia hotellissa klo 11.00 asti. Iltapäiväkahvit tarjoillaan joulutortun kera. Rentoutumista kylpyläosaston palveluissa. Joulubuffet ravintola Aulangossa.

Torstai 26.12.
Aamiaisen ja huoneiden luovutuksen jälkeen lähdetään kotimatkalle. Turkuun saavutaan noin klo 14.00.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäpäyhdistyksen jäsen 745 €
  • ei-jäsen 765 €
  • lisämaksu yhden hengen huoneesta 200

Hintaan sisältyy

• bussikuljetukset
  • kolmen yön hotellimajoitus kahden hengen huoneessa
  • kylpyläosaston käyttö
  • kolme aamiaista, yksi lounas, kaksi päivällistä, joulupuuro ja glögi, kaksi kahvitarjoilua
  • kaupunkikiertoajelu paikallisoppaan johdolla
  • käynti joulukirkossa joulupäivänä. Alustavasti Vanajan kirkko
  • hotellin jouluohjelma
  • matkanjohtajan palvelut

Vastuullinen matkanjärjestäjä Matkapojat Oy.

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle

Kuva: Hämeenlinnan kaupunki