Joulutunnelmaa Fiskarssin Ruukissa 27.11.2021

Perinteinen joulunalusretki 1600-luvulla syntyneeseen Fiskarsin Ruukkiin, joka tunnetaan nykyään suomalaisen muotoilun ja taiteen keskuksena. Idyllinen miljöö kutsuu kävijöitä nauttimaan palveluista ja tapahtumista ympäri vuoden. Alueen lukuisat putiikit ja työpajat tarjoavat unohtumattomia kokemuksia sekä mukavia kotiin viemisiä. Lahjaideoita joulupakettiin löytyy varmasti jokaisen makuun.

Matkaohjelma

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 8.30. Ajetaan Raaseporin kaupungissa sijaitsevaan Fiskarsiin, jossa aluksi ruukkialueen esittelykierros oppaan johdolla. Päästään tutustumaan erilaisiin pajoihin ja niiden toimintaan. Nautitaan lounas ja kahvit viehättävässä Fiskars Wärdshusissa. Lounaan jälkeen on vielä aikaa kierrellä putiikeissa tai vain nauttia tunnelmasta. Lähdetään paluumatkalle klo 15.00 ja ajetaan Muurlassa sijaitsevaan Muurlan tehtaanmyymälään, jossa mahdollisuus tehdä ostoksia. Turkuun saavutaan noin klo 17.30.

Matkan hinta:

• jäsenet 60 €