Kahdeksan lossin kierros 10.7.2024

Kuvassa on Korppoon rantamaisemaa.

Päiväretki houkuttelee vuodesta toiseen ihailemaan kesäisiä saaristomaisemia ja tutustumaan saaristokuntiin.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 8.00. Ajetaan kohti kesäistä Kustavia ja nautitaan aamukahvit ja munkit Kustavin Savipajalla. Matka jatkuu yhteysaluksella Iniöön. Kirkkoon tutustumisen jälkeen tarjoillaan lounas Lolan ravintolassa. Jatketaan meriteitse Houtskariin ja sieltä Korppooseen. Käydään vilkaisemassa vierasvenesataman vilkasta elämää ja jatketaan matkaa Villa Vintage B&B antiikki ja vintage -myymälään, joka toimii vanhassa, viehättävässä Käldingen kyläkoulussa. Vanhojen tavaroiden ihastelun lomassa nautitaan iltapäiväkahvit, minkä jälkeen matka jatkuu Paraisten lossille. Turkuun saavutaan noin klo 20.30. Otathan mukaan matkalle hyvät jalkineet ja säänmukaisen vaatetuksen.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet 90 €
  • ei-jäsenet 100 €

Hintaan sisältyy

• bussikuljetukset
  • yhteysalusmaksut
  • lounas ja kaksi kahvitarjoilua
  • matkanjohtajan palvelut

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle

Kuva: Adobe Stock