”Kaidesaaren tanssit” Viikinsaaren kesäteatterissa, ensi-iltanäytös torstaina 9.6.2022

Viikinsaaren kesäteatterissa nähdään kesällä musiikkikomedia Kaidesaaren tanssit. Esitys on vallaton tarina ihmisistä kesäisellä tanssilavalla. Svengaava musiikkikomedia on täynnä laulua, tanssia ja romantiikkaa. Carolan rakastetut kappaleet tuovat tuulahduksen menneestä ajasta. Ensi-illassa esiintyy tähtisolistina Arja Koriseva. Rooleissa nähdään muun muassa Jussi Lampi, Johannes Korpijaakko, Katariina Kuisma-Syrjä, Jarkko Tiainen ja Jane Kääriäinen.

Matkaohjelma

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 13.00. Ajetaan Tampereen Laukontorille, josta M/S Silver Sky vie risteilylle Pyhäjärvelle. Risteilyn aikana nautitaan herkullinen lounas noutopöydästä. Risteily päättyy Viikinsaareen ennen klo 18.00 alkavaa esitystä. Teatterissa katettu katsomo. Turkuun palataan noin klo 23.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 135 €