Koulutukset

Vapaaehtoistyöntekijöille järjestetään yhdistyksen toimesta perus- ja täydennyskoulutusta. Peruskoulutusta järjestetään vuosittain Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa. Ilmoitamme tulevista koulutuksista tällä sivulla, seuraa ilmoittelua!

Haluatko auttaa konkreettisesti, tehdä käsilläsi ja olla osa mukavaa porukkaamme?

Osallistu vapaaehtoisten peruskoulutukseen 29.9. ja tule mukaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen talkootoimintaan.

Talkootöitämme ovat muun muassa Meri-Karinan pihatalkoot keväisin ja syksyisin, kalustusjärjestelyt juhlia ja muita tilaisuuksia varten, joulujärjestelyt, lipaskeräys, Roosa-nauhamyynti, liikenteenohjaus, tapahtumissa avustaminen ja kahvinkeitto eri tilaisuuksissa.

Vapaaehtoistyön peruskoulutus järjestetään Meri-Karinassa (Seiskarinkatu 35, Turku) lauantaina 29.9. klo 8.30–17. Vapaaehtoistyöhön osallistuminen edellyttää sekä alkuhaastatteluun että peruskoulutukseen osallistumisen.

Koulutuksessa saat hyvät perustiedot yhdistyksen toiminnasta ja tarjoamistamme vapaaehtoistyön muodoista. Koulutus on tarkoitettu kaikille auttamisesta ja talkootekemisestä kiinnostuneille. Koulutuksessa esitellään myös vertaistuen ja saattohoidon vapaaehtoistoimintaa.

Ilmoittaudu vapaaehtoisten peruskoulutukseen 17.9.2018 mennessä: maarit.koistinen@lssy.fi, 02 265 7841 (ma–ke). Ilmoitathan samalla ruokarajoitteesi. Osallistujat saavat ilmoittauduttuaan tarkemman ohjelman sähköpostitse.

Jos olet kiinnostunut vertaistukivapaaehtoisuudesta, ota yhteys Pirkko-Liisa Santalaan: vapaaehtoistoiminta@lssy.fi, 02 2657 619. Jos olet kiinnostunut toimimaan vapaaehtoisena saattohoitopuolella, ota yhteys Satu Nurmelaan: satu.nurmela@lssy.fi, 02 2657 622.