Laukon kartano ja puistokonsertti 27.7.2024

Kuvassa on Laukon kartano.

Laukon kartano on historiallisesti merkittävä kartano Vesilahdella, Pyhäjärven rannalla. Rautakautisesta ja keskiaikaisesta Laukon kylästä muotoutui Laukon kartano 1400-luvun kuluessa, kun suomalainen mahtisuku Kurjet asettui asumaan kauniille järviseudulle. Nykyään kartanossa ja sen alueella järjestetään puistokonsertteja ja näyttelyjä. Alueella on ravintola, kahvila, terassi ja puoti.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 12.00. Saavutaan Laukon kartanoon, jossa alkuun ruokailu herkullisesta noutopöydästä. Puotiostoksia ja historiaopastus kartanomiljöössä. Aikaa kierrellä alueen taidenäyttelyissä ennen Samuli Edelmanin konserttia legendaarisen Helsinki Sound Machinen kanssa. Karismaattiselta taiteilijalta kuullaan sekä vanhaa että uutta musiikkia. Konsertti alkaa klo 18.30 ja kestää väliaikoineen noin kaksi tuntia. Turkuun saavutaan noin klo 22.30.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen 115 €
  • ei-jäsen 135 €

Hintaan sisältyy

• bussikuljetukset
  • opastus Laukon kartanossa
  • konserttilippu
  • ruokailu ja kahvitarjoilu
  • matkanjohtajan palvelut

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle

Kuva: Erja Lempinen