Laukon kartano ja puistokonsertti perjantaina 1.7.2022

Laukon kartano on historiallisesti merkittävä kartano Vesilahdella, Pyhäjärven rannalla. Rautakautisesta ja keskiaikaisesta Laukon kylästä muotoutui Laukon kartano 1400-luvun kuluessa, kun suomalainen mahtisuku Kurjet asettui asumaan järviseudulle. Nykyään kartanossa ja sen alueella järjestetään puistokonsertteja ja näyttelyjä. Alueella sijaitsee ravintola, kahvila, terassi ja puoti.

Matkaohjelma

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 12.00. Saapuminen Laukon kartanoon, jossa alkuun lounas herkullisesta noutopöydästä. Puotiostoksia ja historiaopastus kartanomiljöössä. Ennen Waltteri Torikan konserttia on aikaa kierrellä alueen taidenäyttelyissä. Konsertti alkaa klo 18.00 ja kestää väliaikoineen noin kaksi tuntia. Turkuun saavutaan noin klo 22.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 110 €