Siirry suoraan sisältöön

Teemat

Viikko 10

  • Tiistai 9.3. Koko kehon lihasvoimaharjoittelua, kuntohoitaja Pasi Vesa
  • Perjantai 12.3. Ensimmäinen perjantain tuokio järjestetään 19.3.

Viikko 11

  • Tiistai 16.3. Lantionpohjan lihasvoimaharjoittelua ”Miten tunnistaa ja vahvistaa lantionpohjan lihaksia?”, fysioterapeutti Mirka Katajisto
  • Perjantai 19.3. Teema tarkentuu lähempänä ajankohtaa, Tyksin fysioterapeuttiopiskelijat Netta ja Kati

Viikko 12

  • Tiistai 23.3. Keskivartalon lihasvoimaharjoittelua ”Kuinka vatsan alueen lihaksia kannattaa vahvistaa esimerkiksi vatsan alueen leikkausten tai muiden toimintahäiriöiden jälkeen?”, fysioterapeutti Mirka Katajisto
  • Perjantai 26.3. Teema tarkentuu lähempänä ajankohtaa, Tyksin fysioterapeuttiopiskelijat Netta ja Kati

Viikko 13

  • Tiistai 30.3. Teema tarkentuu lähempänä ajankohtaa, Tyksin fysioterapeuttiopiskelijat
  • Perjantai 2.4. Pääsiäinen, tuokiota ei järjestetä

Viikko 14

  • Tiistai 6.4. Lantionpohjan lihasvoimaharjoittelua ”Miten tunnistaa ja vahvistaa lantionpohjan lihaksia?”, fysioterapeutti Mirka Katajisto
  • Perjantai 9.4. Teema tarkentuu lähempänä ajankohtaa, Tyksin fysioterapeuttiopiskelijat Netta ja Kati

Viikko 15

  • Tiistai 13.4. Keskivartalon lihasvoimaharjoittelua ”Kuinka vatsan alueen lihaksia kannattaa vahvistaa esimerkiksi vatsan alueen leikkausten tai muiden toimintahäiriöiden jälkeen?”, fysioterapeutti Mirka Katajisto
  • Perjantai 16.4. Teema ja ohjaaja tarkentuvat lähempänä ajankohtaa

Viikko 16

  • Tiistai 20.4. Hengityslihasten harjoittelua ”Kuinka vahvistaa hengityslihasten voimaa ja tehostaa hengitystä?”, fysioterapeutti Janina Tuominen
  • Perjantai 23.4. Teema ja ohjaaja tarkentuvat lähempänä ajankohtaa

Viikkojen 1720 osalta teemat tarkentuvat kevään aikana.