”Liian paksu perhoseksi” Uudenkaupungin kesäteatterissa 19.7.2023

Sisko Istanmäen palkittu klassikko on humoristinen sovitus kahden kiusatun ihmisen rakkaustarinasta. Näytelmä kertoo hauskasti, mutta myös riipaisevasti Kaisun paineista kauppiasperheen ja kylän originelleja yksilöitä täynnä olevan väen keskuudessa. Täydellisyyttä ei tarinassa ole, ja virheitä tehdään paljon. Kaiken pohjalla on kuitenkin kyky antaa anteeksi ja löytää onnea arjesta. Jokaisella on aivan oma elämänsä elettävänään – omalla tavallaan – omilla siivillään. Ohjaus Raija ja Pentti Nokkala.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 17.00. Lentävän lokin kesäteatteri sijaitsee Pakkahuoneella, kaupunginlahden rannalla. Tila on katettu ja ilmastoitu. Esitys alkaa klo 19.00. Väliaikatarjoilu. Turkuun saavutaan noin klo 22.00.

Matkan hinta

• jäsenet 65 €