Liikuntapainotteinen kurssi syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen

Milloin?

17.–21.2.2020

Missä?

Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?

Sinulle, joka olet sairastanut syövän (hoidot ovat päättyneet). Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen hoitojen jälkeen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi muun muassa liikunnan avulla. Diagnoosisi saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi ja jaksat osallistua kurssin liikunta-aktiviteetteihin. Voit osallistua kurssille yhdessä puolisosi (läheinen) kanssa.

Mitä?

Tämä kurssi tarjoaa sinulle kehon ja mielen hyvinvointia lisääviä rakennuspalikoita sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen, tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Paneudumme terveellisen ravinnon ja liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Työmenetelminä käytetään teoriatiedon ja erilaisten toiminnallisten harjoitteita yhteen nivoutuvaa työskentelyä. Käsittelemme lisäksi omaa henkistä jaksamista, liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaaja?

Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry

Hakuohjeet

Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake. Hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 17.1.2020.

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 12+12 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Lisätietoa

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657610