Meren aalloilla – melonnan alkeet tutuiksi ja voimavaraksi, yksilökurssi

Milloin?

9.–13.8.2021

Missä?

Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?

Sinulle, joka olet sairastanut syövän ja olet jo hyvin toipunut hoidoista. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi muun muassa liikunnan avulla. Olet kiinnostunut melonnasta ja haluat oppia melomaan. Diagnoosisi saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi ja jaksat osallistua kurssin päivittäisiin liikunta-aktiviteetteihin.

Mitä?

Kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden oppia melonnan alkeet sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen, tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Paneudumme melontaan ja laajemmin liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Liikumme yhdessä merellä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaaja?

Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet

Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake. Hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 9.7.2021.

Lataa hakulomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657610