Moulin Rouge -musikaali 31.12.2024

Syksyn suurmusikaali on Moulin Rouge! Visuaalinen spektaakkeli ja intohimoinen rakkaustarina sisältää yli 70 popmusiikin historian suurinta hittiä. Musikaali on aistillinen, näyttävä show ja satumainen, henkeäsalpaava rakkaustarina, joka vie katsojan legendaariseen 1800-luvun lopun yökerhoon Pariisiin. Kaikki on sallittua – ja kaiken saa anteeksi rakkauden nimissä – kun boheemi nuori runoilija rakastuu kauniiseen kurtisaaniin. Musikaali on osa pohjoismaista yhteistuotantoa, jossa ovat mukana Suomi, Ruotsi, Tanska ja Norja. Musikaali perustuu Baz Luhrmannin elokuvaan Moulin Rouge. Käsikirjoituksesta vastaa John Logan. Musikaalin päärooleissa Jennie Storbacka, Martti Manninen ja Risto Karhilahti. Esityskieli suomi.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 13.30. Ajetaan Helsinkiin, jossa nautitaan juhlavasti kolmen ruokalajin päivällinen historiaa huokuvassa Graniittilinnassa Helsingin Hakaniemessä. Esitys alkaa kaupunginteatterissa klo 18.30. Näytöksen jälkeen paluu Turkuun noin klo 23.30.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen 225 €
  • ei-jäsen 245 €

Hintaan sisältyy

• bussikuljetukset
  • teatterilippu (permanto)
  • kolmen ruokalajin päivällinen
  • matkanjohtajan palvelut

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle

Kuva: Helsingin Kaupunginteatteri / Otto-Ville Väätäinen