Musikaali Aira Valkeakosken kesäteatterissa lauantaina 6.8.2022

Aira Samulinin elämäntarina sisältää voimaa, sinnikkyyttä ja herkkyyttä. Musikaalin vauhdikasta menoa säestää liveorkesteri, joka esittää Airan elämän varrelta poimittuja kappaleita eri vuosikymmeniltä. Nimikkoroolia näyttelee näyttelijä Helena Rängman. Airan elämänpolulla merkittävissä rooleissa olleita miehiä esittävät monissa musikaaleissa yleisön hurmanneet Ilkka Koivula, Lauri Mikkola sekä Harri Penttilä. Musikaalin koreografioista vastaa ammattitanssija Jani Rasimus yhdessä tanssiparinsa Tanja Huotarin kanssa. Musikaalin on käsikirjoittanut ja ohjannut Heikki Paavilainen.

Matkaohjelma

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 9.00. Ajetaan Valkeakoskelle Voipaalan taidekartanoon, jossa esillä on näyttely ja tarjolla on keittolounas ja kahvit. Jatketaan matkaa Apianniemen kesäteatteriin, jossa näytös alkaa klo 14.00. Turkuun saavutaan noin klo 18.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 115 €