Nuorten aikuisten yksilökurssi

Milloin?
20.–22.5.2022. Ennakkoyhteydenotto 4.5. ja seurantayhteydenotto 29.6. verkossa.

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?
Kurssi on tarkoitettu 18–40-vuotiaille nuorille aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita käsittelemään kurssin teemoja, joita ovat henkinen selviytyminen ja voimavarojen löytäminen, vertaistuki, syöpähoitojen myöhäisvaikutukset, seksuaalisuus ja minäkuva sekä liikunta.

Mitä?
Kurssi tarjoaa vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta nuorilta aikuisilta, lisätietoa syöpähoitojen myöhäisvaikutuksista, seksuaalisuudesta ja liikunnasta. Kurssilla autetaan tunnistamaan voimavaroja. Kurssiin sisältyy luentoja, vertaistukikeskusteluja, toiminnallisia menetelmiä ja liikuntaa. Kurssia ennen järjestetään verkkotapaaminen (1 tunti), jossa pohditaan ryhmän yhteisiä ja yksilöllisiä tavoitteita ja tutustutaan toisiin kurssilaisiin. Kurssin jälkeen järjestetään toinen verkkotapaaminen (1 tunti), jossa arvioidaan kurssilla asetetun toimintasuunnitelman toteutumista.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet
Hae kurssille täyttämällä sähköinen hakulomake. Voit hakea myös täyttämällä paperisen hakulomakkeen, joka postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 20.4.2022.

Täytä sähköinen hakulomake

Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657 610

Lue lisää kursseista