Nuorten aikuisten yksilökurssi

Milloin?
20.–22.5.2022. Ennakkoyhteydenotto 4.5.2022 ja seurantayhteydenotto 29.6.2022 verkossa.

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?
Kurssi on tarkoitettu 18–40-vuotiaille nuorille aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita käsittelemään kurssin teemoja, joita ovat henkinen selviytyminen ja voimavarojen löytäminen, vertaistuki, syöpähoitojen myöhäisvaikutukset, seksuaalisuus ja minäkuva sekä liikunta.

Mitä?
Kurssin tavoitteena on saada vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta nuorilta aikuisilta, lisätietoa syöpähoitojen myöhäisvaikutuksista, seksuaalisuudesta ja liikunnasta. Kurssilla autetaan tunnistamaan voimavaroja. Kurssiin sisältyy luentoja, vertaistukikeskusteluja, toiminnallisia menetelmiä ja liikuntaa. Kurssia ennen järjestetään verkkotapaaminen (1 tunti), jossa pohditaan ryhmän yhteisiä ja yksilöllisiä tavoitteita ja tutustutaan toisiin kurssilaisiin. Kurssin jälkeen järjestetään toinen verkkotapaaminen (1 tunti), jossa arvioidaan kurssilla asetetun toimintasuunnitelman toteutumista.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet
Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake, joka postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 20.4.2022.

Lataa hakulomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657 610