Nuorten aikuisten yksilökurssi

Milloin?

Etänä verkossa 1.9.2021 ja 7.10.2021. Kurssi Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa 13.–17.9.2021.

Missä?

Etänä verkossa sekä kurssi Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa, joka sijaitsee osoitteessa Seiskarinkatu 35, 20900 Turku.

Kenelle?

Kurssi on tarkoitettu 18–40-vuotiaille nuorille aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita käsittelemään kurssin teemoja: henkinen selviytyminen ja voimavarojen löytäminen, vertaistuki, syöpähoitojen myöhäisvaikutukset, seksuaalisuus ja liikunta.

Mitä?

Kurssin tavoitteena on saada vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta nuorilta aikuisilta, lisätietoa syöpähoitojen myöhäisvaikutuksista, seksuaalisuudesta ja liikunnasta. Kurssilla tuetaan voimavarojen tunnistamisessa. Kurssiin sisältyy luentoja, vertaistukikeskusteluja, toiminnallisia menetelmiä, liikuntaa ja luonnossa olemista.

Kurssia ennen järjestetään verkkotapaaminen (2 h), jossa osallistujille asetetaan tavoitteet ja tutustutaan toisiin kurssilaisiin. Kurssin jälkeen järjestetään toinen verkkotapaaminen (2 h), jossa arvioidaan kurssilla asetetun toimintasuunnitelman toteutumista.

Ohjaaja?

• Pia Ilves, perhetyön asiantuntija, lasten ja nuorten tunnetaito-ohjaajaMM, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
  • Annamari Rivero, sairaanhoitaja-diakonissa, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
  • Lisäksi muita asiantuntijoita

Ilmoittautuminen?

Ilmoittaudu kurssille viimeistään maanantaina 23.8.2021 joko sähköpostitse kurssi@lssy.fi tai soittamalla numeroon 02 2657 610.

Hinta?

Osallistuminen kurssille sekä majoitus täysylläpitoineen on maksutonta.

Lisätietoa

Lue lisää kursseista ja tutustu sekä muihin kuluvan vuoden että ensi vuoden kursseihin