Nuorten aikuisten yksilökurssi

Milloin?

Etänä verkossa 1.9.2021 ja 7.10.2021. Kurssi Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa 13.–17.9.2021.

Missä?

Etänä verkossa sekä Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku).

Kenelle?

Kurssi on tarkoitettu 18–40-vuotiaille nuorille aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita käsittelemään kurssin teemoja: henkinen selviytyminen ja voimavarojen löytäminen, vertaistuki, syöpähoitojen myöhäisvaikutukset, seksuaalisuus ja liikunta.

Mitä?

Kurssin tavoitteena on saada vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta nuorilta aikuisilta, lisätietoa syöpähoitojen myöhäisvaikutuksista, seksuaalisuudesta ja liikunnasta. Kurssilla tuetaan voimavarojen tunnistamisessa. Kurssiin sisältyy luentoja, vertaistukikeskusteluja, toiminnallisia menetelmiä, liikuntaa ja luonnossa olemista.

Kurssia ennen järjestetään verkkotapaaminen (2 h), jossa osallistujille asetetaan tavoitteet ja tutustutaan toisiin kurssilaisiin. Kurssin jälkeen järjestetään toinen verkkotapaaminen (2 h), jossa arvioidaan kurssilla asetetun toimintasuunnitelman toteutumista.

Ohjaaja?

• Pia Ilves, lapsiperhekoordinaattori, lasten ja nuorten tunnetaito-ohjaajaMM, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
  • Annamari Rivero, sairaanhoitaja-diakonissa, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
  • Lisäksi muita asiantuntijoita

Hakuohjeet

Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake. Hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 9.8.2021.

Lataa hakulomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 10 hlöä hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.