Seinäjoen Tangomarkkinat 11.-12.7.2020

Seinäjoen Tangomarkkinoista on tullut yksi Suomen suurimpia yleisöjuhlia, ja tapahtuma on yli 30-vuotisen historiansa aikana vaikuttanut merkittävästi suomalaiseen viihdemusiikkiin. Tangon sävellys- ja sanoituskilpailu tuottaa vuosittain suuren määrän uusia tangosävellyksiä, osa jopa mahdollisia ikivihreitä. Finaalissa kisataan karsinnasta jatkoon menneiden kesken kirkkaimmista kruunuista.

Matkaohjelma

Lauantai 11.7.

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 10.00. Ajetaan Hämeenkyröön Frantsilan Kehäkukkaan, jossa kahvitarjoilu. Pappilanjoen rannalla kauniissa vanhassa koulurakennuksessa toimii viehättävä kahvila, talonpoikaistyyliin sisustettu kasvisravintola sekä yrtti- ja lahjatavaramyymälä. Jatketaan matkaa Seinäjoelle ja majoitutaan Hotelli Sorsanpesään, joka sijaitsee rauhallisella paikalla, noin kolme kilometriä Seinäjoen keskustasta. Päivällinen hotellin noutopöydästä ennen klo 19.00 alkavaa finaalia Kisa-Areenalla. Tarkempi ohjelma, orkesteri ja juontajat vahvistuvat myöhemmin. Tilaisuuden päätyttyä paluukuljetus hotelliin.

Sunnuntai 12.7.

Aamiainen hotellissa ja huoneiden luovutus. Kotimatkalla poiketaan lounaalla Merikarvian Tuorilassa, aivan Valtatie 8:n varrella sijaitsevassa Merikievarin matkailukeskuksessa. Saapuminen Turkuun noin klo 17.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 325 €
  • ei-jäsenet 345 €

lisämaksu yhden hengen huoneesta 75 €

Hintaan sisältyy:

• linja-autokuljetukset
  • majoitus kahden hengen huoneessa
  • aamiainen, kahvitarjoilu, päivällinen, lounas
  • lippu finaaliesitykseen
  • matkanjohtajan palvelut