Tuusulan Rantatie ja Krapin kesäteatterin ”Tuplakupla” 29.6.2024

Tuplakupla on vauhdikas farssi, jossa valhetarinat kerrostuvat niin, että lopulta kukaan ei enää pysy mukana tapahtumien kulussa. Tyylikkäästi pikkutuhma uskottomuustarina ja hillitön valheiden sekamelska kutkuttavat nauruhermoja. Chapmanin ja Freemanin kirjoittama farssi neljänkymmenen vuoden takaa toimii edelleen. Ystävyksinä loistavat komediennet Ilona Pukkila ja Minna Kivelä. Kaksoiselämää elävien miesten rooleissa seikkailevat Mikko Virtanen ja Eero Ojala. Esityksen ohjaa Jukka Keinonen.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 8.30. Ajetaan Tuusulan Rantatielle ja tehdään opastettu kiertoajelu taiteilijakotien maisemissa. Retken aikana opas kertoo Tuusulanjärven taiteilijayhteisön elämästä. Vieraillaan Sibeliuksien Ainolassa ja Aleksis Kiven mökillä. Opastuksen jälkeen siirrytään Krapin kulttuuripuistoon ja nautitaan lounas kesäravintola Mankelissa ennen Tuplakupla-esityksen alkamista klo 14.00. Turkuun saavutaan noin klo 18.30.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen 140 €
  • ei-jäsen 160 €

Hintaan sisältyy:

• bussikuljetukset
  • Tuusulan Rantatien opastus ja sisäänpääsyt
  • lounas
  • teatterilippu (katettu katsomo)
  • matkanjohtajan palvelut

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle