Syöpäyhdistyksen neuvontapiste palvelee Tyksin T-sairaalassa

Neuvontapisteeltä saat tietoa muun muassa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluista sekä terveydenhuollon ammattilaisen ja vertaisten tukea.

Tule neuvontapisteelle tapaamaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ammattilaisia ja vapaaehtoisia. Neuvontapisteellä saat terveydenhuollon ammattilaisen ja vertaisten tukea sekä tietoa syöpäyhdistyksen palveluista ja toiminnasta.

• Yhdistyksen sairaanhoitaja on tavattavissa keskiviikkoisin klo 9–12. Betjäning även på svenska. Service also in english.
  • Yhdistyksen eturauhassyöpäpotilaiden Etuset-ryhmän vapaaehtoiset ovat tavattavissa tiistaisin klo 9–12.
  • Tukihenkilöpäivystys torstaisin klo 9–12.
  • Digiopastusta Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sähköisiin palveluihin joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 9–12.

Neuvontapiste sijaitsee T-sairaalan ensimmäisessä kerroksessa, syöpäpoliklinikan ja sädehoitopoliklinikan välisessä aulassa. Hoitopäiväkorvaushakemuksia voi jättää neuvontapisteellä olevaan postilaatikkoon.

Informationsdisk, Sydvästra Finlands Cancerförening

• ger tid för mötet och hälsovårdstjänst,
  • information om canceroförenings aktiviteter,
  • information om rehabilitering och peer support

Informationdisken ligger på första våningen i T-sjukhuset, i lobbyn mellan cancerkliniken och radioterapikliniken.

Information Desk, Cancer Society of South-West Finland

• provides time to discuss with a healthcare professional,
  • emotional support,
  • information on Cancer Society activities,
  • information on rehabilitation,
  • information on the availability of peer support

The information desk is located in T-Hospital, 1st floor, in the lobby between the cancer clinic and the radiotherapy clinic.