Vakka-Suomi

Vakka-Suomen paikallisosaston toiminta-alueena on Kustavi, Laitila, Pyhäranta, Taivassalo, Uusikaupunki ja Vehmaa.

Ystävän Tupa
Alinenkatu 26, Uusikaupunki
044 055 0358

Ystävän Tupa on avoinna maanantaina, tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina klo 10.00–14.30 sekä torstaina klo 12.00–16.00 (avoinna ainoastaan yhdistyksen jäsenille).

Paikalliosaston päivystys

Ystävän Tuvalla on torstaisin klo 12–16 paikallisosaston päivystys, jossa saa tietoa muun muassa korvausasioista ja kursseille hakeutumisesta.

Ystävän Tuvan vuokraus

Pienten ryhmien on mahdollista vuokrata Ystävän Tupaa koronarajoitukset huomioon ottaen. Jos olet kiinnostunut vuokraaman tilan, ota yhteyttä joko Tarja-Liisa Kukkoseen soittamalla numeroon 044 045 3022 tai Vuokko Tyviin soittamalla numeroon 050 535 3060.

Vertaistukihenkilötoiminta

Vertaistukihenkilövälityksen yhteyshenkilönä toimii Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vastaava hoitaja Teija Kemppainen (044 451 5506, teija.kemppainen@lssy.fi). Vertaistukihenkilövälitys on kesätauolla 27.6.–25.7.

Luomitarkastukset Uudessakaupungissa

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sairaanhoitajat tekevät luomitarkastuksia Tyks Vakka-Suomen sairaalassa 4.10. klo 9–15. Varaa aika tarkastukseen numerosta 02 2657 927 (arkisin klo 9–11). Tyks Vakka-Suomen sairaala sijaitsee osoitteessa Terveystie 2. Tulethan tarkastukseen ainoastaan terveenä ja käytäthän kasvomaskia.Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille tarkastus on maksuton, ei-jäsenille se maksaa 22 euroa. Luomitarkastukseen sisältyy ihomuutosten tarkastelu, ihonsuojausneuvonta sekä asiakkaan ohjaus tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.

Jäsenalennusliikkeet

Järven Kello ja Kulta Ky Alinenkatu 30 ‒15 %
Kenkäkauppa Alina Alinenkatu 36 ‒10 %
Leninkiliike Reinholm Ky Sepänkatu 1 ‒10 %
Putiikki SIK-SAK Torinkulma, linja-autoasema ‒10 %
Kesport Alinenkatu 23 ‒10 %

• uki@lssy.fi
  • Esko Tähtinen, puheenjohtaja, 040 577 5817
  • Marjo Öhrnberg, sihteeri, 050 358 9111

Kuvassa Uudenkaupungin paikallisosaston väkeä istumassa sohvalla.