Uusikaupunki

Uudenkaupungin paikallisosaston toiminta-alueena on Kustavi, Laitila, Pyhäranta, Taivassalo, Uusikaupunki, Vehmaa ja Tarvasjoki.

Ajankohtaista

Koronavirustilanteen vuoksi Ystävän Tupa on torstaista päivystystä lukuun ottamatta toistaiseksi suljettu ja kaikki ryhmätoiminnat ovat tauolla. Hoitopäiväkorvaushakemuksia voi jättää kirjekuoressa Ystävän Tuvan postiluukkuun.

Paikalliosaston päivystys

Ystävän Tuvalla on torstaisin klo 13–17 paikallisosaston päivystys, jossa saa tietoa muun muassa korvausasioista ja sopeutumisvalmennuskursseille hakeutumisesta. Ystävän Tupa sijaitsee osoitteessa Alinenkatu 26.

Ystävän Tuvan vuokraus

Pienten ryhmien on mahdollista vuokrata Ystävän Tupaa koronarajoitukset huomioon ottaen. Jos olet kiinnostunut vuokraaman tilan, ota yhteyttä joko Tarja-Liisa Kukkoseen soittamalla numeroon 044 045 3022 tai Vuokko Tyviin soittamalla numeroon 050 535 3060.

Vertaistukihenkilötoiminta

Vertaistukihenkilövälitys on tauolla heinäkuun ajan. Otathan tarvittaessa yhteyttä valtakunnalliseen neuvontapalveluun. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön ja yhteystietosi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ajanvarauksen (p. 02 2657 927, avoinna arkisin klo 9–11) kautta sairaanhoitajallemme, joka ottaa sinuun yhteyttä.

Katso neuvontapalvelun yhteystiedot

Vertaistukivälitys jatkuu elokuussa normaalisti, jolloin tukihenkilövälityksen yhteyshenkilönä toimii Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja Pirkko-Liisa Santala. Hänet tavoittaa osoitteesta pirkko-liisa.santala@lssy.fi sekä numerosta 02 2657 619 (ti–ke klo 10–15).

Jäsenalennusliikkeet

Järven Kello ja Kulta Ky Alinenkatu 30 ‒15 %
Kenkäkauppa Alina Alinenkatu 36 ‒10 %
Leninkiliike Reinholm Ky Sepänkatu 1 ‒10 %
Putiikki SIK-SAK Torinkulma, linja-autoasema ‒10 %
UkiSport Koulukatu 7, p. 02 842 7700 ‒10 %
Vaateliike Amalinda Rauhankatu 8 –10 % vaateostoksista (myynnnissä myös mm. proteesirintaliivejä)
Kesport Alinenkatu 23 ‒10 %

• uki@lssy.fi
  • Esko Tähtinen, puheenjohtaja, 040 577 5817
  • Marjo Öhrnberg, sihteeri, 050 358 9111

Kuvassa Uudenkaupungin paikallisosaston väkeä istumassa sohvalla.