Voimavarakurssi parantumatonta syöpää sairastaville ja heidän läheisilleen

Milloin?

30.11.–4.12.2020

Missä?

Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?

Sinulle, joka sairastat parantumatonta syöpää. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Voit osallistua kurssille yhdessä puolisosi (tai muu läheinen) kanssa.

Mitä?

Tämä kurssi tarjoaa sinulle tietoa parantumattomasta syövästä, palliatiivisista hoidoista, sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen ja tuen saamisen. Käsittelemme lisäksi omaa ja läheisen henkistä jaksamista. Liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaaja

Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry

Hakuohjeet

Kurssille haetaan täyttämällä paperinen hakulomake. Hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 30.10.2020.

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 10+10 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657610