Meren aalloilla – melonnan alkeet tutuiksi ja voimavaraksi -yksilökurssi

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?
Sinulle, joka olet sairastanut syövän ja olet jo hyvin toipunut hoidoista. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi muun musa liikunnan avulla. Olet kiinnostunut melonnasta ja haluat oppia melomaan. Diagnoosisi saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi ja jaksat osallistua kurssin päivittäisiin liikunta-aktiviteetteihin.

Mitä?
Tämä kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden oppia melonnan alkeet sekä mahdollistaa omien voimavarojen vahvistamisen, tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Paneudumme melontaan ja laajemmin liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Kurssilla liikutaan yhdessä merellä, keskustellaan ja jaetaan tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet
Hae kurssille täyttämällä sähköinen hakulomake. Voit hakea myös täyttämällä paperisen hakulomakkeen, joka postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 18.6.2022.

Täytä sähköinen hakulomake

Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657 610

Lue lisää kursseista