Salo

Salon paikallisosaston toimialue käsittää Salon ja Someron kaupungit. Paikallisosasto jakaa asiatietoa syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen sekä antaa tietoa terveyteen liittyvistä asioista kaikille kiinnostuneille.

Palveluasema Salo-Karina

Helsingintie 52, Salo
puhelin 02 728 1670

Asema on avoinna maanantaisin klo 10–12. Soita tai tule käymään!

• Palveluasemalta saa tietoa paikallisosaston ja yhdistyksen toiminnasta, jäsenyydestä ja korvauksista sekä kuntoutuskursseille hakeutumisesta. Myös läheiset voivat tulla toimistoon keskustelemaan mieltään askarruttavista asioista.
  • Neuvontahoitaja on Salo-Karinassa keskiviikkoisin. Ajanvaraus numerosta 02 2657 927. Ajanvaraus on avoinna maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina klo 9–11 sekä tiistaina ja torstaina klo 13–15.
  • Tukihenkilövälityksestä vastaa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen syöpäsairaanhoitaja Annamari Rivero, p. 044 0551 583 tai annamari.rivero@lssy.fi.

Keskusteluryhmät

• Eturauhassyöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen suunnattu ryhmä kokoontuu Salo-Karinassa joka kuukauden viimeinen torstai klo 18.00–20.00. Ei ennakkoilmoittautumista. Ryhmä on tarkoitettu sekä uusille kävijöille että aikaisemmin osallistuneille.
  • Rintasyöpään sairastuneille suunnattu ryhmä kokoontuu Salo-Karinassa torstaina 2.5., 6.6., 8.8. ja 5.9. klo 18.00–20.00. Ei ennakkoilmoittautumista. Ryhmään ovat tervetulleita eri potilaan polun vaiheessa olevat sairastuneet. Vertaistukiryhmä toteutetaan yhteistyössä Rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland ry:n kanssa. Lisätiedot: toimisto@europadonna.fi.

Tapaamisillat

Tapaamisiltoja järjestetään kuukausittain Salo-Karinassa, osoitteessa Helsingintie 52, Salo. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia ja maksuttomia, ja ne alkavat kahvilla (2 €) puolta tuntia ennen esitystä.

Muu toiminta

• Keilausta Salon keilahallissa keskiviikkoisin klo 10.00–11.00. Lisätietoja ja ilmoittautumiset Aimolle, 050 363 9091.
  • Vesijumppaa Lehmirannan lomakeskuksessa torstaisin klo 9.30–11.30. Lisätietoja ja ilmoittautumiset Pirjolle, 044 357 5661.
  • Yhteiskävely Pahkavuoren pururadalla maanantaina 6.5. ja 20.5. Lähtö Salo-Karinasta klo 17. Kävely on tarkoitettu kaikille syöpää sairastaville, ja se on ohjattu.

• salo@lssy.fi
  • www.sspo.fi
  • Katriina Mänty, puheenjohtaja, katriinamanty@hotmail.com, 050 053 8577
  • Facebook: @lssysalo

Haluaisitko saada tietoa Salon seudun paikallisosaston tapahtumista sähköpostiisi? Mikäli haluat, lähetä sähköpostia osoitteeseen salo@lssy.fi.

Tutustu tietosuojaselosteeseen.