Fiksusti auringossa

Lisätietoa tapahtumasta

Mikä on riittävä suojakerroin? Suojaako rusketus palamiselta? Valitsenko fysikaalisen vai kemiallisen aurinkosuojavoiteen? Mitä UV-indeksi kertoo?

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen asiantuntijat vastaavat kysymyksiisi aurinkosuojauksesta Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen pihalla järjestettävässä Fiksusti auringossa -tapahtumassa.

Paikalla ovat Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontapalveluiden sairaanhoitaja ja Aurinkoagentti 2.0 -toiminnan asiantuntija. Saatavilla myös materiaalia mukaan otettavaksi. Tapahtumassa voi osallistu pika-arvontaan ja voittaa laadukkaan aurinkosuojavoiteen. Aurinkosuojavoiteet on sponsoroinut Hirvensalon Apteekki.

Pianorekka konsertoi Meri-Karinan pihalla klo 12.15–12.45. Konsertissa esiintyvät ammattipianistit Anni Collan ja Tuuli Lempa sekä sopraano Kaisa Kraft. Myös konsertti on maksuton.