Fuck Cancer -kahvit

Lisätietoa tapahtumasta

Fuck Cancer -kahvit on tarkoitettu syöpää sairastaville ja sen sairastaneille noin 18–40-vuotiaille nuorille aikuisille ja heidän läheisilleen. Kahveilla pääset tapaamaan muita saman kokeneita nuoria aikuisia sekä kuulemaan ja jakamaan kokemuksia. Kahvituksia vetävät yhdistyksen kaksi työntekijää ja vertaistukihenkilö. Tervetuloa!

Loppuvuonna kahvit järjestetään tiistaina 19.10., 16.11. ja 14.12. Café Art -kahvilan kabinetissa klo 17.0018.30. Tervetuloa mukaan!

Lue lisää Fuck Cancer -kahveista

Pia Ilves, pia.ilves@lssy.fi, 044 451 5655
Annamari Rivero, annamari.rivero@lssy.fi, 044 055 1583

Fuck Cancer -kahvit ovat Fuck Cancer -brändin alaista, Sylva ry:n koordinoimaa valtakunnallista toimintaa syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi.

Toimintaa nuorille aikuisille

Siirry Suomen Syöpäpotilaiden Nuoret aikuiset syöpäpotilaat -verkostosta kertovalle verkkosivulle
Siirry Sylva ry:n nuorten aikuisten toiminnasta kertovalle verkkosivulle