Fuck Cancer -kahvit

Lisätietoa tapahtumasta

Fuck Cancer -kahvit on tarkoitettu syöpää sairastaville ja sen sairastaneille noin 18–40-vuotiaille nuorille aikuisille ja heidän läheisilleen. Kahveilla pääset tapaamaan muita saman kokeneita nuoria aikuisia sekä kuulemaan ja jakamaan kokemuksia. Kahvituksia vetävät yhdistyksen työntekijä ja vertaistukihenkilö. Tervetuloa!

Fuck Cancer -kahvit järjestetään Café Art -kahvilan kabinetissa tiistaina 27.9., 25.10., 22.11. ja 13.12. klo 17.00–18.30. Kahvila sijaitsee Aurajokirannalla, osoitteessa Läntinen Rantakatu 5. Tervetuloa mukaan!

Lue lisää Fuck Cancer -kahveista

Ruut Ketola, ruut.ketola@lssy.fi, 044 451 5655

Fuck Cancer -kahvit ovat Fuck Cancer -brändin alaista, Sylva ry:n koordinoimaa valtakunnallista toimintaa syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi.

Toimintaa nuorille aikuisille

Siirry Suomen Syöpäpotilaiden Nuoret aikuiset syöpäpotilaat -verkostosta kertovalle verkkosivulle
Siirry Sylva ry:n nuorten aikuisten toiminnasta kertovalle verkkosivulle