Fuck Cancer -kahvit

Lisätietoa tapahtumasta

Nuori aikuinen, tule jakamaan kokemuksiasi ja tapaamaan muita saman kokeneita!

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämät vapaamuotoiset Fuck Cancer -kahvit on tarkoitettu 18–40-vuotiaille nuorena aikuisena syöpään sairastuneille tai sen sairastaneille ja heidän läheisilleen. Kahvituksia vetävät yhdistyksen työntekijät ja vertaistukihenkilö.

Kahvitapaamiset ovat osallistujille maksuttomia, ja tarjolla on aina kahvia ja pientä purtavaa. Tapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Niihin voi tulla mukaan vain hetkeksi tai koko ajaksi. Kahvituksia järjestetään loppuvuoden aikana Cafe Art -kahvilan kabinetissa kolme kertaa: 15.10., 12.11. ja 11.12. klo 17.00–18.30.

Pia Ilves, pia.ilves@lssy.fi, 044 451 5655

Annamari Rivero, annamari.rivero@lssy.fi, 044 055 1583

Fuck Cancer -kahvit ovat Fuck Cancer -brändin alaista, Sylva ry:n koordinoimaa valtakunnallista toimintaa syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi.