Fuck Cancer Run verkossa ja Tampereella

Lisätietoa tapahtumasta

Syöpää sairastavien nuorten aikuisten hyväksi järjestettävä Fuck Cancer Run juostaan tänä vuonna verkossa ja Tampereella.

Suomessa sairastuu syöpään vuosittain 700–800 nuorta aikuista. Nuori aikuisuus on elämänvaihe, jolloin itsenäistytään, opiskellaan ammattiin, lähdetään työelämään ja usein myös perustetaan perhe. Sairauden aikana ja sen jälkeen tarvitaan paljon tukea, joka vastaa näihin erityispiirteisiin ja auttaa myös sairastuneen läheisiä. Fuck Cancer Run -tapahtuman tuotoilla tuetaan työtä syöpää sairastavien nuorten aikuisten hyväksi.

Ilmoittaudu ja lähde mukaan Fuck Cancer Runiin! Sylva ry lähettää tapahtumapäivänä Helsingistä suoran lähetyksen, jossa on vieraina julkisuudesta tuttuja henkilöitä, syövän sairastaneita urheilijoita ja tapahtuman osallistujia sekä vapaaehtoisia.

Katso ja kuuntele suoraa netti- ja radiolähetystä sekä suuntaa Tampereen tapahtumaan tai omalle haluamallesi reitille nauttimaan luonnosta juosten, kävellen, pyöräillen, rullaten tai vaikka uiden.

Lue lisää ja ilmoittaudu.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Sylva ry, Pirkanmaan Syöpäyhdistys ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistys.