Heroes Golf -turnaus Sykerö-kerhon hyväksi

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa mukaan pelaamaan upea turnaus ja keräämään varoja Sykerö-kerholle! Kokoa yrityksesi työntekijöistä tai asiakkaista joukkue ja ilmoittautukaa mukaan! Tapahtumalla kerätyt varat kohdennetaan lapsisyöpäpotilasperheiden kerho Sykerölle.

Aikataulu
klo 8.00 alkaen ilmoittautuminen, aamiainen ja range-harjoittelu
klo 9.30 Kilpailuinfo
klo 10.00 Yhteislähtö
klo 14.30 Sauna, ruokailu ja palkintojenjako klubitalossa

Ilmoittautumisvahvistukset 15.7.2022 mennessä.

Yhteydenotot ja varaukset:
Ville Viitanen 0400 953 835 | ville.viitanen@lssy.fi tai
Toni Sjöroos 0400 977 785 | toni.sjoroos@bo.fi

Heroes Golfin pääyhteistyökumppaneina toimivat Bo LKV, Drama Queen ja Autokiila. Tapahtuman kummina toimii jääkiekkoilija Mikael Pyyhtiä.

Lapsen sairastuminen syöpään pysäyttää perheen elämän

”Suomessa syöpään sairastuu vuosittain noin 150 lasta tai nuorta. Lapsen syöpädiagnoosi pysäyttää koko perheen elämän – elinpiiri kutistuu infektioeristyksen vuoksi. Lapsi ei voi esimerkiksi käydä koulussa, osallistua harrastuksiin eikä tavata kavereitaan.

Korona-aika on tuntunut pitkältä. Sydäntäni on puristanut se, miten koronan mukanaan tuomat rajoitukset ovat kurittaneet jo muutoinkin lujille joutuneita perheitä. Tavanomaiset vierailut osastolla ja kasvokkain tapahtuva toiminta ovat olleet kiellettyjä. Tiukimpien rajoitusten aikaan yhteisiä kahvihetkiä ei voitu järjestää, mikä on saattanut vaikeuttaa vertaisten kohtaamista.

Vihdoinkin lapsisyöpäpotilasperheiden kerho Sykerö on päässyt tekemään paluuta koronaa edeltävään normaaliin aikaan. Ja miten hyvältä se on tuntunutkaan! Sykerö-kerho on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen alainen potilaskerho, joka toimii pääsääntöisesti vapaaehtoisvoimin ja lahjoitusvaroin. Tuemme perheitä sekä taloudellisesti että järjestämällä virkistystä, vertaistukea, harrastuksia sekä tapahtumia ja retkiä. Heroes Golf -tapahtumalla kerätyillä varoilla pystymme pitämään yllä tätä toimintaamme.

Sykerön kalenterista löytyykin muun muassa joogaa, kesäteatteria, elokuvanäytöksiä, vanhempien virkistystapaamisia ja infektioriskissä oleville soveltuvia uintivuoroja. Mahdollisuus harrastaa turvallisesti ja osallistua tapahtumiin infektioriskistä huolimatta on erittäin tärkeää koko perheelle. Monet itsestäänselvyyksinä pidettävät asiat nousevat arvoon arvaamattomaan, kun ne suljetaan pois elämästä.”

Maria Tiira
Sykerö-kerhon puheenjohtaja