Hyvän olon tunti: mindful body PERUTTU!

Lisätietoa tapahtumasta

HUOM! Koronavirustilanteen vuoksi kaikki Hyvän olon tunnit on toistaiseksi peruutettu!

Meri-Karinassa järjestetään hyvän olon tunteihin kuuluvia mindful body -tunteja. Tunnit pidetään perjantaisin 10.1.–24.4.2020 (tuntia ei pitkänäperjantaina 10.4.) klo 17–18. Tunnit ohjaa Mia Kuusisto. Rentouttava musiikki, hengitykseen keskittyminen ja hetkeen pysähtyminen auttavat vähentämään stressiä. Alkulämmittely voitelee niveliä, parantaa kudosten verenkiertoa ja hapensaantia sekä avaa kehon liikeratoja.

Ilmoittautuminen

Mikäli osallistut kausimaksulla, ilmoittaudu ennen tunnille saapumista lähettämällä sähköpostia osoitteeseen ilmoittautumiset@lssy.fi. Kertamaksulla osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista.

Kausimaksu

(sisältää 15 kertaa)

•     80 euroa
  •     Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet 60 euroa

Kertamaksu

(ei vaadi ennakkoilmoittautumista)

•     10 euroa/kerta

Maksuvälineenä käy myös Smartum.

Meri-Karinassa järjestetään myös muita hyvän olon tunteja, jotka tarjoavat kokonaisvaltaista kehon ja mielen rentoutusta ja virkistystä sekä liikunnan iloa. Lajeina ovat lavis-lavatanssijumppa, nia sekä joogavenyttely + äänimaljarentoutus. Lue lisää tunneista ja ilmoittaudu mukaan!