Kansainvälisen lasten syövän päivän jääkiekko-ottelu

Lisätietoa tapahtumasta

Helmikuun 15. päivänä vietettiin kansainvälistä lasten syövän päivää, jonka tarkoituksena on muistuttaa lasten syöpäsairauksista ja niiden hoidosta.

Päivää muistetaan myös Gatorade Centerissä perjantaina 23. helmikuuta, kun Turun Palloseura (TPS) kohtaa Jyväskylän Palloseuran (JYP) kello 18.30 alkaen. Lapsisyöpäpotilasperheiden kerho Sykerö on mukana ottelussa myymässä kannatustuotteita, joita ostamalla voi tukea kerhon toimintaa. Mukana tapahtumassa on myös Team Rynkeby Turku. Aloituskiekon pudottaa Sykerö-kerhon lapsi tai nuori.

Sykerö-perheet ovat lämpimästi tervetulleita otteluun! Infektioriskissä oleville on varattu aitio ja oma kulku rappuja pitkin (6. krs). Aitioon mahtuu 5 infektioriskissä olevaa ja yksi vanhempi lasta kohden. Riskin ohittaneet ja sisarukset pääsevät katsomaan peliä katsomoon.

Lue lisää lapsisyöpäpotilasperheiden kerho Sykerön toiminnasta.