Matkalla mukana -hyvinvointikiertue Forssassa

Lisätietoa tapahtumasta

Matkalla mukana -hyvinvointikiertue pysähtyy Forssassa!

Harkitsetko liittyväsi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi? Pohditko osallistuvasi kurssille? Kaipaatko ammattilaisen tukea? Haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi? Tahtoisitko mukaan paikallisosaston toimintaan? Tervetuloa tutustumaan yhdistykseen ja sen väkeen!

Tarjolla on tietoa muun muassa jäsenyydestä, kursseista, perhepalveluista, neuvonta-asemien palveluista, terveyden edistämisestä, vapaaehtoistoiminnasta ja psykososiaalisen tuen palveluista sekä Forssan seudun paikallisosaston toiminnasta. Paikalle kaartaa myös yhdistyksen Touko-terveysbussi. Tule rohkeasti juttelemaan ja nauti kuppi kuumaa kahvileivän kera. Mikäli et vielä ole yhdistyksen jäsen, voit liittyä jäseneksi ja saat upean kassin! Voit myös kokeilla onneasi pyörittämällä onnenpyörää, josta voi voittaa hienoja palkintoja!

Yhdistyksen sairaanhoitaja Mia Kuusisto pitää luennon positiivisesta psykologiasta klo 17.00–17.30 ja vastaava hoitaja Teija Kemppainen ohjaa äänimaljarentoutuksen klo 17.30–18.00. Positiivinen psykologia on psykologian osa-alue, joka keskittyy ihmisen hyvinvointiin, vahvuuksiin ja voimavaroihin ja näiden edistämiseen. Äänimaljarentoutuksessa äänimaljojen lempeä värähtely johdattaa kehon ja mielen syvään rentoutumiseen.

Tapahtuma on maksuton. Tervetuloa!

Kiertue jatkuu syksyllä! Pysähdyspaikkana keskiviikkona 11.9. klo 9–18 on Salo ja torstaina 24.10. klo 9–18 Uusikaupunki.