Matkalla mukana -hyvinvointikiertue Loimaalla

Lisätietoa tapahtumasta

Matkalla mukana -hyvinvointikiertue pysähtyy Loimaan Kauppatorille!

Harkitsetko liittyväsi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi? Pohditko osallistuvasi kurssille? Kaipaatko ammattilaisen tukea? Haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi? Tervetuloa tutustumaan yhdistykseen ja sen väkeen!

Tarjolla on tietoa muun muassa jäsenyydestä, kursseista, perhepalveluista, neuvonta-asemien palveluista, terveyden edistämisestä, vapaaehtoistoiminnasta ja psykososiaalisen tuen palveluista. Paikalle kaartaa myös yhdistyksen Touko-terveysbussi! Tuke rohkeasti juttelemaan! Mikäli et ole vielä yhdistyksen jäsen, voit myös liittyä jäseneksi ja saat upean kassin! Voit myös kokeilla onneasi pyörittämällä onnenpyörää, josta voi voittaa hienoja palkintoja!

Testaa puristusvoimasi ja osallistu tapahtuman päätteeksi myös Mindful Body -tunnille ja äänimaljarentoutukseen, jotka pidetään klo 14.00–15.00. Mindful Body -tunnilla opitaan tulkitsemaan oman kehon viestejä, tunnistamaan sen kireyksiä sekä työstämään niitä pois. Äänimaljarentoutuksessa äänimaljojen lempeä värähtely johdattaa kehon ja mielen syvään rentoutumiseen.

Tapahtuma on maksuton. Tervetuloa!

Loimaan Kauppatorilla ja Keskuspuistossa vietetään lauantaina 25.5. kesän avausta. Luvassa on pelejä, kisailua, palloilua, kuntoilua, taiteilua, kuvausta, arvontoja ja onnenpyöriä sekä tuotemyyntiä ja pikkupurtavaa. Menossa mukana on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen lisäksi myös monia muita yhdistyksiä ja seuroja sekä yrityksiä. Lue lisää tapahtumasta täältä.

Matkalla mukana -hyvinvointikiertue jatkuu syksyllä! Pysähdyspaikkana keskiviikkona 11.9. klo 9–18 on Salo ja torstaina 24.10. klo 9–18 Uusikaupunki.