Painonhallinnan polku -ilta Meri-Karinassa

Lisätietoa tapahtumasta

Painonhallinnasta on hyötyä syövän ehkäisyssä. Painonhallinnan polulta löydät kunnon annoksen inspiraatiota liikkumiseen, syömiseen ja hyvinvointiin! Tapahtumassa ravintoloitsija Kari ”Kape” Aihinen kertoo terveellisestä ruokavaliosta ja entinen kehonrakentaja Ritva ”Kike” Elomaa liikunnan merkityksestä.

Pääset myös itse osallistumaan, sillä polun varrella on tarjolla erilaisia liikuntamaistiaisia: ilottele tanssi-liiketerapiatreeneissä, kokeile vastuskuminauhaharjoitetta, treenaa kuntosalilla opastetusti tai huolla kehoa FasciaMethod-harjoituksessa! Voit myös mittauttaa puristusvoimasi ja kehonkoostumuksesi.

Nappaa polun varrelta ruokamaistiaiseksi Meri-Karinan ravintolan wrap ja smoothie, Roberts Berrien marjajuomia ja Raision välipalakeksejä ja -juomia ja tutustu Lounais-Suomen Syöpäyhdistykseen sekä Turun kaupungin liikuntapalveluihin sekä Turun ammattikorkeakoulun liikunta- ja toimintakykylaboratorioon. Nauti tapahtumaa vauhdittavasta Turun Urheiluliiton Vanhojen voimistelijoiden ryhmän huikeasta liikuntaesityksestä! Tapahtumaa juontaa Tutta Carpelan!

Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin. Ei ilmoittautumista.

Meri-Karinan hyvinvointikeskus sijaitsee Turun Hirvensalossa. Pääset Meri-Karinaan bussilla numero 54. Meri-Karinan vieressä on runsaasti maksuttomia pysäköintipaikkoja, mikäli tulet paikalle autolla.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Turun yliopistollinen keskussairaala ja Läntinen Syöpäkeskus. Kehonkoostumusmittauksesta vastaa Forever Turku ja puristusvoimamittauksesta Turun Kuntokolmio.