Rinnakkain huomiseen -ilta

Lisätietoa tapahtumasta

Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry täyttää tänä vuonna 15 vuotta. Juhlavuoden teemana on Rinnakkain huomiseen. Teemalla halutaan korostaa elämänlaadun ja hyvinvoinnin merkitystä rintasyöpään sairastuneille. Juhlavuoden kunniaksi yhdistys viettää Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa iltaa hyvinvoinnin merkeissä ja toivottaa kaikki rintasyöpään sairastuneet tervetulleiksi! Tilaisuus on maksuton, ja se pidetään Airisto-salissa.

Illan ohjelma

17.30 Tervetuloa!
17.45 Hyvää oloa venytellen -kehonhuoltotunti
18.30 Virkistystauko
18.45 Puheenvuoro, FT Minna Salakari. Rintasyöpään sairastuneiden elämäntyytyväisyys ja siihen vaikuttavat tekijät.
19.30 Hemmotteluhetki. Keho ja mieli lepäävät rauhallisen musiikin soidessa taustalla ja luonnonmukaisten Frantsilan Luomuyrttitilan tuotteiden helliessä ihoa.
20.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittauduthan tilaisuuteen tarjoilujen vuoksi mieluusti 16.9. mennessä.

Siirry ilmoittautumiseen

Oma jumppa-alusta on hyvä ottaa mukaan, samoin rennot ja joustavat vaatteet. Paikanpäällä on myös tarjolla mattoja. Suosittelemme ottamaan pienen pyyhkeen pään alle. Tilaisuudessa on tarjolla kertakäyttömaskeja, ja huolehdimme yhdessä hyvästä käsihygienista. Ethän tule paikalle sairaana, kiitos.

Lue lisää Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry:n juhlavuodesta