Roosa nauha -päivä

Lisätietoa tapahtumasta

Syöpäsäätiön Roosa nauha 2019 -keräyksellä edistetään naisten syöpien tutkimusta ja vaikutetaan siihen, että yhä useampi syöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa. Roosa nauha -keräys käynnistyy 24.9.

Keräyksen aikana vietetään joka vuosi Roosa nauha -päivää, jolloin on loistava hetki järjestää pinkit juhlat, roosan sävyiset kakkukahvit työpaikalla tai urheilutempaus kavereiden kesken. Vain mielikuvitus on rajana! Päivän tarkoituksena on yhdessä kerätä varoja rintasyöpätutkimukselle ja sairastuneiden neuvontapalveluille. Nappaa täältä ideoita siihen, miten voitte kerätä varoja Roosa nauha -päivänä.

Paikallista syöväntorjuntatyötä voi tukea tekemällä lahjoituksen Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen varainhankintatilille FI96 5713 4520 0005 05. Laitathan viitteeksi Roosa nauha -tempaus. Lounais-Suomen Syöpäyhdistys myy Roosa nauhoja Turun Osuuskaupan toimipisteissä Turun alueella 25.–27.10. Lämmin kiitos tuestasi!