Sisarusten Majakkasairaalaseikkailu

Lisätietoa tapahtumasta

Turun yliopistollinen keskussairaala ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistys järjestävät Tyksissä päivän syöpää sairastavien lasten sisaruksille. Päivä on tarkoitettu lapsille, joiden sisarukset ovat hoidossa tai seurannassa lasten ja nuorten veri- ja syöpäsairauksien osastolla ja poliklinikalla.

Päivän aikana vieraillaan paikoissa, jotka ovat sisaruksen hoidon kannalta merkittäviä, kuten esimerkiksi heräämössä, verikeskuksessa ja sädehoidossa. Luvassa on mukava ja vauhdikas tapahtuma! Päivä sisältää myös muiden sisarusten tapaamista ja lounaan. Ohjelma soveltuu esikouluikäisille ja sitä vanhemmille.

Ohjaajina toimivat Tyksin sairaanhoitajat Johanna Viitanen ja Anniina Juvonen sekä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen perhetyön asiantuntija Pia Ilves.

Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 8.4. Ilmoittautuneille perheille lähetetään tarkemmat tiedot 12.4. mennessä.

Pia Ilves, pia.ilves@lssy.fi tai 044 451 5655
Johanna Viitanen, johanna.viitanen@varha.fi

Katso tapahtuman esite (pdf)