Sisarusten verkkotapaaminen

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa kaikki Sykerön, Syöpyköiden ja Eppuleiden sisarukset verkkotapaamiseen! Tule mukaan tapaamaan muita sisaruksia ja tekemään kivoja harjoituksia. Tarvitset mukaasi vain tyhjää paperia ja värikyniä.

Tapaaminen on tarkoitettu lapsille, joiden sisarukset ovat hoidossa tai seurannassa lasten ja nuorten veri- ja syöpäsairauksien osastolla ja poliklinikalla. Ohjaajina ovat Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen lapsiperhekoordinaattori Pia Ilves ja Turun yliopistollisen keskussairaalan sairaanhoitaja Mari Holmberg. Tapaaminen järjestetään Teams-alustalla ja tarvittaessa vanhempi voi olla mukana teknisenä tukena.

Ilmoittautuminen verkkotapaamiseen tapahtuu sähköpostitse osoitteeseen sykero@lssy.fi. Kirjoita viestin aiheeksi sisarusten tapaaminen ja ilmoita viestissä lapsen tai lasten nimi sekä lapsen tai lasten iät. Teethän ilmoittautumisen viimeistään sunnuntaina 29.11.

Osallistumislinkki, liittymisohjeet ja lisätiedot lähetetään ilmoittautuneille 1.12. Lisätietoja vetäjiltä: Pia Ilves, pia.ilves@lssy.fi tai 044 451 5655 ja Mari Holmberg, mari.holmberg@tyks.fi.