Suomen suurimmat joulumyyjäiset

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa koko perheen suurmyyjäisiin, joista on mahdollista hankkia kaikki yksilölliset lahjatavarat pukinkonttiin! Myynnissä on muun muassa ainutlaatuisia käsitöitä, koristeita ja leivonnaisia. Voit katsoa tapahtumassa mukana olevat myyjät täältä.

Suurmyyjäiset järjestetään jo 30. kerran! Juhlavuoden kunniaksi luvassa on erikoisohjelmaa, kuten haastatteluja, tanssistudio Flaman tanssiesityksiä sekä Tutta Carpelanin ja Timo Rautalan musisointia. Lapsille luvassa on joulupukin vierailu, kasvomaalausta sekä onnenpyörää, jossa pääpalkintona on kylpylälippu Holiday Club -kylpylään. Ohjelmaa juontaa Markku Heikkilä. Tule tekemään ostoksia ja nauttimaan jouluisesta tunnelmasta!

Sisäänpääsy on maksuton, pysäköinti ja vaatesäilytys ovat maksulliset. Pysäköinti- ja vaatesäilytyksessä käyvät yleisimmät pankki- ja luottokortit. Huomioithan, että pysäköinnin voi ostaa joko ennakkoon verkosta tai korttimaksulla. Huomioithan, että Turun Messukeskuksessa ei ole käteisautomaattia.

Messukeskukseen liikennöi myyjäispäivänä bussi numero 100. Bussin lähtöpysäkki keskustassa on Linnankadulla oleva E1. Bussi on Fölin normaalia liikennettä, jossa kelpaavat kaikki Fölin lipputuotteet.

Haluaisitko tulla myyjäksi? Varaa myyntipaikka täällä. Myyntipaikkojen vuokraamisesta saatava tuotto käytetään Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen tuottamaan toimintaan syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä hyväksi. Tänä vuonna tuotto ohjataan vertaistukitoiminnan ylläpitämiseen ja Arjen ystävä -toiminnan käynnistämiseen. Molemmat palvelut ovat sairastaville ja heidän läheisilleen maksuttomia.

Tutustu myyjäisten ohjelmaan ja lue lisää tapahtumasta täällä.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
kati.tilli@lssy.fi, 044 055 1571