Sykerö: vierailu Tivoli Sariolaan

Lisätietoa tapahtumasta

Tivoli Sariolan väki avaa ovensa sykeröläisille! Tervetuloa pitämään hauskaa! Tivolivierailu sopii infektioriskin ohittaneille sekä myös infektioriskissä oleville. Varmistathan tarvittaessa luvan lääkäriltä.

Tivoli on ainoastaan sykeröläisten käytössä klo 14.45–15.45. Muille asiakkaille tivoli aukeaa klo 16.00. Infektioriskin ohittaneet voivat jäädä hurvittelemaan myös illaksi. Huomioittehan, että laitteet eivät ole toiminnassa klo 15.30–16.00.

Sykerö-kerho tarjoaa lapsille rannekkeet. Kaikki laitteet eivät ole auki, mutta jokaiselle löytyy varmasti mieluisia avoinna olevia laitteita. Kaikki laitteet ovat normaalisti käytössä klo 16.00–20.00. Sykerö kustantaa osallistuville perheille Karuselli-kahvilasta juomaksi pillimehun, kahvin tai teen sekä pullan tai munkin. Ilmoitathan kahvilassa, että olet sykeröläisiä.

Ilmoittautumiset osoitteeseen sykero@lssy.fi tiistaihin 2.5. mennessä. Kerro viestissä Sykerön jäsenen nimi sekä osallistujamäärä aikuiset ja lapset eriteltyinä.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Sykerö-perheille. Mikäli teille tulee viime hetken este, laita peruutuksesta viestiä sykerön sähköpostiin.

Tulettehan paikalle hyvissä ajoin ja ainoastaan terveenä!