Sykerö: virkistysleiri Meri-Karinassa

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa virkistysleirille Meri-Karinan hyvinvointikeskukseen! Paikalle Meri-Karinaan voi saapua klo 16.00 eteenpäin. Leiri alkaa perjantaina 3.2. klo 17.00 yhteisellä päivällisellä, ja päättyy sunnuntaina 5.2. iltapäiväkahviin.

Lastenohjaajat järjestävä lapsille ja nuorille mukavaa ohjelmaa, jossa on huomioitu eri-ikäisten lasten kiinnostukset ja tarpeet. Mahdollisuus myös uida. Myös vanhemmille on luvassa ohjelmaa sekä vapaata oleilua muiden seurassa tai yksinään – mikä parhaalta tuntuu! Myös aikaa yhteiselle keskustelulle ja vertaistuelliselle yhdessäololle on varattu. Tiedotamme ennen leiriä tarkemmin käytännöistä ja mahdollisesti ohjelman sisällöstä.

Virkistysleiri täysihoidolla on osallistujille maksuton, ja se sopii infektioriskissä oleville. Osallistuttehan ainoastaan terveinä, ja eristyksissä olevat muistavat varmistaa lääkäriltä, että osallistuminen on mahdollista. Myös Syöpyköiden ja Eppuleiden perheet ovat tervetulleita mukaan!

Ilmoittautuminen osoitteeseen sykero@lssy.fi keskiviikkoon 4.1. mennessä. Vahvistusviesti mukaan pääsystä lähetetään seuraavalla viikolla. Laita ilmoittautumisviestin otsikoksi ”Virkistysleiri” ja kerro ilmoittautumisviestissä:

• keitä perheestänne osallistuu sekä osallistuvien lasten iät
  • onko perheessänne infektioriskissä oleva lapsi tai nuori
  • mahdolliset erityisruokavaliot
  • onko viikonlopulle erityistoiveita
  • jos voitte tarvittaessa yöpyä kotona
  • jos osallistutte osa-aikaisesti
  • jos olette aiemmin osallistuneet virkistysleirille
  • mistä potilaskerhosta tulette (Sykerö, Syöpykät vai Eppulit)

Mikäli tulijoita on enemmän kuin tilaa, ovat etusijalla ne perheet, joissa lapsi tai nuori on infektioeristyksessä ja ne perheet, jotka eivät ole aiemmin päässeet osallistumaan virkistysleirille. Sykerö pidättää itsellään oikeuden valita osallistujat.

Vanhempien ollessa estyneitä osallistumaan isovanhemmat ovat tervetulleita vanhempien sijaan. Mikäli ette ilmoittautumisestanne huolimatta pääsekään osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisen viipymättä.