Tervetuloa meille -tapahtuma Kauppakeskus Hansassa

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa tutustumaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaan! Tapahtumassa yhdistyksen asiantuntijat ja toimitusjohtaja ovat paikalla kertomassa monipuolisesta palvelutarjonnastamme. Tule kuulemaan jäseneduistamme, kurssitarjonnasta, vapaaehtoistoiminnasta sekä muista ajankohtaisista asioista. Voit myös ostaa mukaasi tuoreen Roosa nauhan ja näin tukea syöpätutkimusta. Löydöt meidät Akateemisen kirjakaupan edustalta.

Tapahtuma on osa Suomalaisen Työn Liiton järjestämää Tervetuloa meille -viikkoa, jota vietetään 3.–9.10.2022.

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Lounais-Suomen Syöpäyhdistykselle Yhteiskunnallinen yritys -merkin käyttöoikeuden. Merkin voi saada organisaatio, joka on perustettu tuottamaan yhteiskunnallista hyvää ja joka käyttää suurimman osan voitostaan yhteiskunnallisen ongelman ratkaisemiseen.