Toivekonsertti eturauhassyöpäpotilaiden hyväksi

Lisätietoa tapahtumasta

Kuvassa on kolme konsertin esiintyjää, Arto Nuotio, Kike Elomaa ja Tino Ahlgren.

Suuren suosion saavuttaneessa Toivekonsertissa esiintyy huikea määrä upeita solisteja Timo Rautalan kahdeksanhenkisen Atlas-orkesterin säestyksellä! Lavalle nousevat Arto Nuotio, Kike Elomaa, Tino Ahlgren, Tutta Carpelan, Kapa Ahonen, Merja Lehtinen, Aulis Kotaviita, Minna Ranta, Jouni Haapaniemi, Harry Lindström, Seppo Helenius, Leila Marttila, Pia Nummila, Terttu Honkaranta ja Kati Jussila.

Tänä vuonna konsertin tuotto lahjoitetaan eturauhassyöpäpotilaiden hyväksi.

Lippu 20 € (sis. kahvitarjoilun). Varmista paikkasi ostamalla lippu ennakkoon Meri-Karinan hyvinvointikeskuksesta (Seiskarinkatu 35, Turku) tai Matkarista (Itäinen Pitkäkatu 30, Turku). Viimevuotisen Toivekonsertin liput myytiin loppuun jo ennakkoon, minkä vuoksi suosittelemme lämpimästi ostamaan lipun ennakkoon.

Nauti lounas ennen konserttia

Tervetuloa lounaalle ennen konserttia klo 12.00–14.30. Konserttilipun ostaneille lounas hintaan 13 €. Varaukset ennakkoon: 040 183 6183 tai merikarina@arkea.fi. Lounas sisältää salaattibuffeen, kaksi lämminruokavaihtoehtoa, leivän, levitteen, ruokajuomat, jälkiruoan sekä kahvin ja teen.

Konsertin järjestää Lounais-Suomen Syöpäyhdistys.

Oikeus muutoksiin pidätetään.