Tukea arkeen ja elämään syöpähoitojen jälkeen -tilaisuus Meri-Karinassa

Lisätietoa tapahtumasta

Mitä syöpähoitojen jälkeen? Askarruttaako paluu arkeen? Minkälaisissa asioissa toivoisit tukea Lounais-Suomen Syöpäyhdistykseltä? Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan maksuttomaan ja kaikille avoimeen tilaisuuteen!

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Läntinen syöpäkeskus järjestävät ”Tukea arkeen ja elämään syöpähoitojen jälkeen” -tilaisuuden, joka pidetään tiistaina 26.3. klo 15–19 Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa, Seiskarinkatu 35, Turku. Keskustelutilaisuus on suunnattu syöpäkuntoutujille ja heidän läheisilleen sekä muille aiheesta kiinnostuneille.

Ilmoittautuminen keskiviikkoon 20.3. mennessä osoitteeseen kurssi@lssy.fi tai numeroon 02 2657 610.

15.00 TERVETULOA

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen

15.20–16.20 ASIANTUNTIJA-ALUSTUKSET (20 min/alustus)

• onkologi Outi Hirvonen