Tullaan tutuiksi -päivä

Lisätietoa tapahtumasta

Harkitsetko jäsenyyttä? Haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi? Pohditko osallistuvasi kurssille? Kaipaatko ammattilaisen tukea? Tervetuloa tutustumaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistykseen ja sen väkeen! Sinulla on mahdollisuus tutustua myös positiiviseen psykologiaan ja äänimaljarentoutukseen.

Neuvontapisteellä on tarjolla on tietoa jäsenyydestä, kursseista, vapaaehtoistoiminnasta, neuvonta-asemista, terveyden edistämisestä, perhepalveluista ja psykososiaalisen tuen palveluista. Voit samalla liittyä yhdistyksen jäseneksi! Piste on avoinna klo 9–14, ja se sijaitsee T-sairaalan ensimmäisessä kerroksessa, syöpäpoliklinikan ja sädehoitopoliklinikan välisessä aulassa. Käyntiosoite: Hämeentie 11.

Haluaisitko kuulla positiivisesta psykologiasta? Kiinnostaako sinua kokeilla äänimaljarentoutusta? Osallistu positiivisen psykologian luennolle klo 13.00–13.30 ja äänimaljarentoutukseen klo 13.30–14.00. Luennon pitää Queen Silvia Nursing Award 2022 -kilpailun voittaja, sairaanhoitaja Mia Kuusisto ja rentoutuksen vastaava hoitaja Teija Kemppainen. Luento ja rentoutus järjestetään Medisiina D -rakennuksen Lauren 2 -salissa. Käyntiosoite: Kiinamyllynkatu 10. Pääset siirtymään neuvontapisteeltä luentosaliin tunnelia pitkin.

Lämpimästi tervetuloa!